Kas valgus võib Sind õnnelikumaks muuta?

Lühikesed päevad, viibimine siseruumides, muutlikud ilmad, nutiseadmete ekraanidelt tulev taustavalgus. Piisava päikesevalguse puudumine või valguse vale reguleerimine toob endaga kaasa lisaks väsimusele ka meeleolulanguse ning terviseprobleemid. Efektiivseks lahenduseks on valgusteraapia.

Valgus mõjutab sisemist kella

Meie kehad on programmeeritud 24-tunniste une- ja ärkvelolekutsüklitena, mida juhib valgus. Valgus reguleerib nii heaoluhormooni serotoniini kui unehormooni melatoniini taset. Melatoniini taseme kaudu annab organism inimesele signaali, et aeg on magama minna või magada. Mida vähem on valgust, seda kõrgem on melatoniini tase ning inimene tunneb end väsinult. Melatoniini taseme langedes ning serotoniini taseme tõustes on inimene taas reipam ja värskem, tõuseb energia ja motivatsioon ning inimene tunneb end paremini.

SAD valgusteraapia pakub suurepäraseid tulemusi

Valgusteraapia puhul on äärmiselt oluline asjaolu, et tänu sellele saame valgust soovi ja vajaduse järgi sisse  ning välja lülitada ning ööpäevarütmi õigesti (taas)käivitada. Õigesti ajastatud valgusteraapia aitab hommikuti värskena tõusta, hoida ära päeva ajal tekkiva energiapuuduse ning öise unetuse. Kaob halb tuju ja suureneb õnnetunne, aidates lisaks stressile ka depressiooni ravida. Valgusteraapia kuur mõjub inimesele sama positiivselt kui lõunamaareis, kuid UV-kiirgust kartmata.

Ideaalis peaks päikesevalgust saama 2 tundi päevas, kuid vaid 20-30-minutiline valgusteraapia seanss annab kogu vajaliku päevase päikesevalguse varu.

Valgus- ja värviteraapia

Hind: al 10€